20111203

today

abang baru balik rumah lepas kua dengan mak n oden . banyaknye barang --' . tiba2 aku nampak 1 plastik henpongg .

adi : waaa . henset baru . usha kit ! ( baru nak sentuh plastik tu)
abg 1 : haih ! jangan usik .
adi : kelam betui . (dengan lajunya aku tarik plastik tu . cait ! csl je pun )
       eley . macam la aku nak sangat .
abg 1 :.....

aku pun blah la sambung online macam biase ( biase sejak abes spm :DD)

abg1 tbe2 ketuk pintu dan masuk .
abg1 : nah amek henpon nie . letak ape yang patot . lagu ke . ayat al-Quran ke . ape ape lah .
adi : okay ..

a few minutes later ...
adi : nah . siap bos .
abg 1 : (amek henpon dan belek2 ape yang aku letak dalam memori)

abang 2 pun datang . ( baru kua dari berhibernasi semalaman)
abg2 : aiceh . henpon sape lak nie ? ayah ?
adi : yup ..
abg2 : laa . asal beli csl ? duhh . lokkkerrrrzzz !
adi : lek la . orang tua tua yang pakai takdenye rosak (nada serius)
abg 2 :ha ?? (diam jap) .. hahahAHAAA !!

Hehe . betul apa . orang tua pakai takdenye rosak melainkan awang oden usik . dan awang2 lain .


back
front
  mule2 nampak sikit macam android ke ape . haha . rupa2nya bluberry CSL .  :P

ps : ni hadiah anniversary(15121984) mak untuk ayah sebab henpon ayah terjun gaung dan ayah takde mase nak beli .


     

No comments:

Post a Comment